El jueves se presenta Somos Asturies en Carreño

Presentación de la candidatura a los órganos internos municipales de PODEMOS Carreño: "SOMOS ASTURIES", en la Casa de la Cultura. Jueves 11 de diciembre a las 20:15 horas.

Intervendrán:
-Carlos López
-Natalia Moñino
-Daniel Ripa
-Cristina Blanco.



Les persones de la llista de Somos Asturies de Carreño camentamos que ye necesariu nel nuesu conceyu afitar un proyeutu que desendolque les nueves formes de facer política que con puxu tan abriéndose camín, nes que la participación ciudadana, la tresparencia , la defensa de: el desarrollu caltenible, de la cultura tradicional ya identidá, el patrimoñu históricu- cultural, la igualdá rial ente homes y muyeres , la xusticia social seyan el pegoyu sobrel que trabayar .
Los homes y muyeres de Somos Asturies en Carreño ufiertámonos a ser una ferramienta palgamar esos oxetivos, dende la ética, la honestidá y el non sectarismu.
Pa ello apurrimos una forma de trabayar en Podemos onde seya la xente y les asamblees abiertes les protagonistas na toma de decisiones dun cambéu que ye necesariu en Carreño y nAsturies.

Castellano

Las personas de la lista de Somos Asturies en Carreño consideramos que es necesario en nuestro concejo, consolidar un proyecto que desarrolle las nuevas formas de hacer política que con fuerza se están abriendo camino, en las que la participación ciudadana, la trasparencia y la defensa de : el desarrollo sostenible, la cultura tradicional e identidad , el patrimonio histórico- cultural, la igualdad real entre hombres y mujeres, la justicia social , sean las bases sobre las que trabajar.
Los hombres y mujeres de Somos Asturies en Carreño nos ofertamos a ser una herramienta para conseguir esos objetivos, desde la ética, la honestidad y el no sectarismo.
Para ello ofrecemos una forma de trabajar en Podemos donde la gente y las asambleas abiertas sean las protagonistas en la toma de decisiones de un cambio que es necesario en Carreño y en Asturies.

No hay comentarios:

Nuestro Facebook: Carreño Actualidad