La capiya San antonio sí ta en pelligru de desapaecer
La capiya de San Antonio a 31 de enero -Foto Asturias Verde-
Nota de prensa de Unidá Nacionalista Asturiana de Carreño
La dexadez y la falta de medides del equipu gobiernu ponenla en seriu pelligru.
Dende Unidá Nacionalista Asturiana (UNA), y dempués de l’alarma xenerada polos vecinos y vecines alvirtiendo de los continuos argayos que se producíen nos cantíles que se topen alredor de la capiya San Antonio, na Comisión d’Urbanismu del 18 de Xineru, UNA entrugó al equipu gobiernu cuála yera la so situación rial, si se seguíen produciendo argayos y cuáles yeren les posibles soluciones. La rempuesta foi la siguiente: “La zona fue inspeccionada por el aparejador municipal. La conclusión es que a día de hoy la zona es segura ya que la capilla está cimentada en una zona rocosa”.
La rempuesta ye tan escueta como errada , ya que na Comisión d’Urbanismu cellebrada güei 17 de Febreru, un mes dempues d’aseguranos que nun corría nengún pelligru, anunciasenos que la zona ye insegura y esiste la posibilidá de que los argayos destruyan esti iconu del patrimoniu de Carreño. Amás dícen-nos que la so destrucción pue producise en cualquier momentu, polo que s'entamen los tramites pa cambiar la so ubicación actual ya intentar salvala.
Dende UNA paeznos una tomadura de pelo y una falta de seriedá y de previsión mui grande. Non entendemos cómo ye que fai un mes la capilla taba en zona segura y agora haya qu’axilizar los trámites pa intentar salvala, y non tengan la seguridá de que se llegue a tiempu.
Nun entendemos que los téunicos de la Casa Conceyu faigan valoraciones tan a la llixera ensin qu’esistan estudios xeolóxicos, y muncho menos entendemos qu’esto se consienta dende el Gobiernu Llocal.
Pa mas inri, esti nun ye un casu aislao, ya que son munchos los llugares de Carreño onde la inestabilidá de los suelos fai peligrar, ya non solo los terrenos nin el patrimonio, sinon tamien la integridá de les persones. Dende UNA llevamos munchu tiempo solicitando que s'entame un Plan pa estabilizar les lladeres del monte Fuxa, del prau Gervasia (na so caída pal muelle), y la del Cementeriu hacia Rebolleres.
Naguamos que, a pesar de la desastrosa actuación del Gobiernu, lleguemos a tiempo de salvar la Capiya y que dalguién, por una vegada, dea la cara n’esti asuntu, asumiendo responsabilidades. Esperamos tamién que se tomen medides pa qu’esto nun vuelva a pasar.
Candás-Carreño, 17 de Febreru de 2011
UNIDÁ NACIONALISTA ASTURIANA de Carreño
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario